Civilna služba – Servizio civile 2023

Sporočamo, da je naša šola predstavila projekt civilno-solidarne službe “SKUPAJ MED POČITNICAMI 7”, ki predvideva pomoč učencem pri pisanju nalog in druge dejavnosti med počitnicami približno od julija do septembra 2023.

Selekcije se lahko udeležijo mladi, ki so v predvidenem roku za predstavitev prošnje že dopolnili 16 let, niso pa še dopolnili 18. leta.

Za dejavnost je predvideno sodelovanje šestih prostovoljcev, ki naj bi bili na razpolago od ponedeljka do petka po dogovoru okvirno med 8.00 in 16.00 uro.

Prostovoljci bodo dobili za svoje delo v obsegu 240 ur prispevek v višini 744,00 evrov. Ob koncu službe dežela izda potrdilo, ki ga lahko izkoristite za morebitne kredite v šoli in ga seveda lahko vstavite v svoj kurikulum.

Če mislite, da bi lahko prišli na vašo staro dvojezično šolo kot prostovoljci, ali bi želeli izvedeti kaj več o projektu, nas pokličite na št. 0432 717208 ali pošljite kontaktni mail na naslov udic834007@istruzione.it .

Posredujemo Vam tudi deželni razpis z vsemi informacijami in obrazec za prošnjo.

Rok prijave zapade 9. junija

***

Comunichiamo che la nostra scuola ha presentato un progetto di servizio civile solidale “SKUPAJ MED POČITNICAMI 7” che prevede l’assistenza ai compiti ed altre attività per gli alunni nel periodo delle vacanze estive, indicativamente da luglio a settembre 2023.

Possono partecipare i giovani che abbiano già compiuto i 16 e non compiuto i 18 anni di età alla data di scadenza di presentazione della domanda di partecipazione al bando di selezione.

Si prevede la collaborazione di sei volontari da lunedì a venerdì con orario da concordare fra le ore 8.00 e le 16.00 con possibilità di variazione in base alle esigenze.

I volontari riceveranno, a fronte di un impegno di 240 ore, un contributo pari ad Euro 744,00. A fine servizio viene inoltre rilasciato dalla regione un certificato spendibile come credito scolastico e inseribile in un futuro curriculum delle esperienze.

Se ritenete di poter ritornare alla vostra vecchia scuola bilingue come volontari o volete sapere qualcosa di più sul progetto potete chiamarci allo 0432 717208 o mandarci una mail di contatto all’indirizzo udic834007@istruzione.it .

Scadenza presentazione della domanda: 9 giugno.

Alleghiamo il bando regionale con tutte le indicazioni e il modulo di domanda.

BANDO_SC_SOLIDALE_2023

ALLEGATO_A_-_DOMANDA