Poletno sonce

Od 30. junija do 16. julija se bo v sklopu šolskega plana za poletje 2021 odvijalo poletno središče “Poletno sonce”. Za organizacijo sta poleg občine prišla na pomoč tudi Zavod za slovensko izobraževanje ter Zveza slovenskih kulturnih društev.

Približno 100 otrok od vrtca do osnovne šole se bo v 13ih dneh udeležilo raznoraznih delavnic glasbe, joge, keramike, likovne, športa, branja… Predvsem pa bodo imeli vsi priložnost druženja in skupnega igranja v času, ki je tako obremenjen s (potrebnimi) pravili.

V zadnjih dveh tednih junija se je odvijala delavnica informatike in kina, ki je bila namenjena srednješolcem in je bila prav tako številčno obiskana.

***

Dal 30 giugno al 16 luglio si svolgerà il centro estivo “Poletno sonce”. Tale iniziativa, organizzata dalla scuola all’interno del piano scuola estate 2021, è stata resa possibile anche grazie al sostegno del comune di San Pietro al Natisone, ma soprattutto dell’Istituto per l’istruzione slovena, nonché dell’Unione dei circoli culturali sloveni -ZSKD.

Circa un centinaio di bambini della scuola dell’infanzia e della primaria saranno in 13 giorni coinvolti in laboratori di musica, yoga, ceramica, arte, sport, lettura… Ma avranno soprattutto la possibilità di socializzare e giocare insieme in un periodo storico così complesso e pieno di (necessarie) regole.

Nelle ultime due settimane di giugno si è invece svolto il doppio laboratorio di informatica e cinematografia dedicato ai ragazzi della secondaria di primo grado, che ha riscontrato un’ottima partecipazione.