Regalo del comune di Savogna – Darilo občine Sauodnja

V ponedeljek 7. junija 2021 sta našo šolo obiskali Luisa Battistig in podžupanja občine Sauodnja Tatiana Bragalini. S seboj sta prinesli prelepo knjgo “Živiet na planinah”, ki jo je pred dvema letoma napisala Luisa. Občina Sauodnja je poskrbela za izdajo knjige, v kateri je opisan Matajur, a so tudi zabeležene kulturne in zgodovinske značilnosti tega kraja ter spomini same avtorice.

Luisa Battistig, predsednica Planinske družine Benečije in bivša učiteljica, je kot izvedenka na področju zelišč v tem šolskem letu sodelovala na delavnicah srednje šole in večkrat spremljala učence 4. in 5. razreda osnovne šole.

Ponedeljkov obisk je bil priložnost, da bi podarili vsakemu učencu srednje šole ter 4. in 5. razreda osnovne šole kopijo Luisine knjige.

Zato se Luisi in občini Sauodnji še enkrat iskreno zahvaljujemo.

***

Lunedì 7 giugno abbiamo avuto come ospiti a scuola Luisa Battistig e Tatiana Bragalini, vicesindaco del comune di Savogna, che hanno portato con sé il bel libro “Živiet na planinah”, scritto due anni fa da Luisa e pubblicato dal comune di Savogna. Il libro descrive il Matajur con la sua cultura e la sua storia, ma contiene anche i ricordi della stessa autrice.

Luisa Battistig, presidente della Planinska družina Benečije ed ex-insegnante, ha collaborato nel corso di quest’anno scolastico alla realizzazione dei laboratori della scuola secondaria, come pure nell’attività di ricerca delle classi 4. e 5. della scuola primaria.

L’incontro di lunedì è stato quindi l’occasione, oltre che per la consegna agli allievi delle suddette classi di una copia del libro, anche per ringraziare Luisa per la collaborazione.

Un grazie anche al comune di Savogna per il bellissimo e graditissimo regalo.