comodato d’uso gratuito strumenti digitali – brezplačni komodat za digitalne naprave

Ai genitori della scuola primaria

In previsione di una probabile sospensione dell’attività didattica in presenza, si invitano le famiglie che abbiano necessità di ricevere in prestito dalla scuola un pc portatile, un tablet o una webcam di segnalarlo immediatamente utilizzando l’apposito text-box di questa informativa.

Oltre alla richiesta è necessario stampare il modello di contratto di comodato allegato, compilarlo nelle parti di propria competenza e portarlo a scuola per il ritiro del materiale (venerdì 12.03.2021 dalle 14.00 alle 17.00 o sabato 13.03.2021 dalle 9.00 alle 11.00).

Nel caso non si possa stampare a domicilio, la scuola metterà a disposizione le copie cartacee dello stesso che potranno essere compilate in segreteria.

Nel caso in cui le richieste superino la disponibilità, la scuola si riserva di assegnare il materiale secondo il Regolamento approvato dal Consiglio d’Istituto.

Si raccomanda di rispettare tutte le norme anti-Covid (distanziamento, mascherina, ecc.).

Staršem osnovne šole

Družinam sporočamo, da v slučaju morebitne prekinitve pouka v razredu, lahko zaprosijo šolo za izposojo prenosnega računalnika, tableta ali spletne kamere. V tem primeru Vas prosimo, da nam to navedite preko text-boxa tega sporočila.

Poleg tega je treba tiskati in izpolniti model za komodat, ki ga dobite v priponki, ter ga oddati v tajništvo ob prejemu naprave (na voljo smo Vam v petek 12.03.2021 od 14.00 do 17.00 in v soboto 13.03.2021 od 9.00 do 11.00).

Če doma nimate tiskalnika, bo šola pripravila kopije, ki jih izpolnite v tajništvu.

V primeru, da prošnje presežejo razpoložljivost, se bo šola na podlagi pravilnika, ki ga je odobril Zavodski svet, odločila komu oddati naprave.

Priporočamo se, da ob prihodu v šolo sledite vsem navodilom proti Covidu (razdalja, maska, itd.)

Ravnatelj / Il Dirigente scolastico