Spletna fotografska razstava O.Š. Gorenja Vas – Mostra fotografica online della scuola gemellata Gorenja Vas

Učenci fotografske sekcije in fotografskega koržka naše pobratene šole Ivana Tavčarja Gorenja Vas, pod vodstvom mentorice Bojane Mihalič Strižnar, nas vabijo, da si ogledamo čudovite fotografije zgodovinskih mest v Sloveniji (Škofija Loka, Piran in Ptuj). Ker zaradi Koronavirusa se jih ne moremo ogledati v živo na šoli, smo vam pripravili spletno razstavo “Slovenska mesta, ki imajo tisočero tradicijo” za virtualno potovanje po Slovenji!

Gli alunni della sezione fotografica e del circolo fotrografico della nostra scuola gemellata OŠ Ivana Tavčarja Gorenja Vas ci hanno inviato le loro bellissime foto di alcune città storiche in Slovenia (Škofija Loka, Pirano e Ptuj). Purtoppo a causa del coronoavirus non possiamo vederle dal vivo a scuola, ma vi abbiamo preparato la mostra online “Città slovene di lunga tradizione” per un viaggio virtuale per la Slovenia!