Domanda di messa a disposizione (MAD) – Razpoložljivost za morebitna nadomeščanja

Si informano gli aspiranti docenti e personale ATA che intendono presentare la propria messa a disposizione per le supplenze nel nostro Istituto (MAD) che verranno accettate UNICAMENTE le domande di MESSA a DISPOSIZIONE dove viene dichiarata la conoscenza della lingua slovena poiché l’istituto prevede come lingua di insegnamento, oltre alla lingua italiana, anche quella slovena.

Obveščamo učitelje in neučno osebje, ki namerava dati svojo razpoložljivost za morebitna nadomeščanja  pri naši šoli, da bomo EDINO sprejeli prošnje, v katerih je izjavljeno znanje slovenskega jezika. To ker sta na naši šoli slovenščina in italijanščina uradna učna jezika.